Ponownie
proponuję przeprowadzić RACHUNEK WIEDZY.
Zapiszcie na kartce
numery od 1 do 9 i czytając poniższe punkty zapiszcie obok nich
sformułowania: umiem; trochę umiem;
nie umiem. Pomoże Wam to w rzetelnym
przygotowaniu się do najbliższej pracy klasowej.
Powodzenia! - p. Ewa
Na pracy
klasowej oczekuję, że będziecie:
1. Umieli rozpoznawać i nazywać przedstawione graniastosłupy (z użyciem określeń: prawidłowy, prosty, pochyły).2. Znali pojęcia: ściana, krawędź, wierzchołek, podstawa, ściana boczna i umieli określać ich ilość dla wybranego graniastosłupa.
3. Umieli obliczyć sumę długości krawędzi dla wskazanych graniastosłupów.
4. Umieli rysować siatki i modele graniastosłupów oraz z narysowanych siatek i modeli określać z jakim graniastosłupem macie do czynienia.
5. Umieli obliczyć pole powierzchni wskazanego graniastosłupa.
6. Znali i umieli przeliczać jednostki pola i objętości.
7. Umieli obliczyć objętość wybranego graniastosłupa.
8. Znali pojęcie przekątnej, umieli wskazać i obliczyć długość przekątnej podstawy, ściany bocznej i bryły dla graniastosłupów.
9. Umieli rozwiązywać zadania tekstowe dotyczące graniastosłupów.
Przed pracą klasową obowiązkowo proszę się dobrze wyspać!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz